inte bloggat sen the wave, så passar på nununununu!<3

skriver lite om the waave, bääästa kvllen alltså!<3 med emma och antonia, och sandra fast hon kom inte in :'( hon hade inte biljett, och hon trodde att man kunde köpa där, o dessutom så skulle hon köpa av några tjejer, hon gav pengar t dom sen när hon skulle ringa t dom svara dpom inte, falksa dom var :/ men sen när vi var inne träffa ja på massa jag kände oxå, dansade ute på dansgolvett och så. men sen blev man fuckin utslängd av en vakt ;(
igår när jag kom hem från the wave, så sovde vi hemma hos emma kolla på disney channel (y) <3 och sen när jag kom hem från henne baka jag pepparkakshus me broooooorsaaan (y) kulkul!
pusspuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0