hejhej bloggen, tänkte börja blogga nu.

har haft många men nu ska jag ha den här länge, den ja hade nyss fick jag inte ha kvar för speciella skäl. men orkar inte bry mej om det, jag ska blogga lite om mitt liv, min vardag. vad som händer på dagarna o så!.

jag är tretton år, bor i spånga. och har haft det ganska jobbigt tills idag, när jag kolla ut genom fönstret och på ljuset i himmlen. då jag förstog att allt kan orda sej, o de finns en ljusare väg, o en ljusare framtiden. men man måste kämpa för att nå dit. o det är det jag håller på med!pallar inte blogga om mitt liv, ni kommer få reda på det i bloggningen sen.

innan jag kan fixa header eller något sånt så lägger jag upp lite bilder:

 

jag och min finaste beeebis idaaag, redbull e mitt liv....... nää skojja ska faktiskt sluta dricka det........

 

leker lite wb fjortis här om de e okq8.

 

 

bjuder på en FUL FUL FUL FUL FUL bild.

hahaah

 

 

sanning föööööör faan!

 

när det gäller ditt leende så slår det alla andras! <3 bara så att ni vet så e jag suuuuperkär.........



lägger oxå upp några bra låtar!<3





favvvvvvvoriiiiiiiiteeeen.......<3
kommer aldrig hitta någon som dej

finaste tjejen sjunger finaste låten! ahahahaah typ älskar låten,
AHAHAHAAH
jag har färgat håret, har typ lite olika nyanser, längst ner typ brunt o sen blire rödare/orangare upptill! o ska önska mej förglada hårförlängnings slingor i julklappar:D
jag lskar att fota, ska xå önska mej en kamera, inte den här för den e bara en bild från google. men jajaj klockan e typ halv tre på natten ska nog sooooooooooooooova godnatt, llr vafan.......... har nog inga läsare än eftersom den e nyyyyyyyyy. bye iallfallllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0